Saturday, 12 November 2011

i'm sorry if it's me



assalamualaikum .


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



buzzz.(jiwamelankolikmelanda)




i'm sorry if it's me
i'm sorry if it's me
i'm sorry if it's me




REALLY sorry :|



on that time ,
if u're thinking that i'm busy so that i can't
reply your chat, NO it's not


if u're thinking that i don't have time to
reply your chat, NO it's not


BECAUSE :

i'm not busy on that time

i always have time to chat with u



>it's just that , line internet ak ta betol
time tuh . . .


but,if u stop loving me
b'cause of that , yah i can understand it
but i don't want you to stop loving me
as FREIND :))





jyeah, i know. kau t'lalu hot.
ramai yg minat kannnn coz kau
comel kannnn,
jadi ak tadelh mngharap sgt
huhu (jgnkecikaty)

lgipun ak sedang b'usaha utk mnjadi
seorang kawan yg baik utk kau
walaupun dulu , ak terasa feeling uh
 sperti 
lbih serious drpd seorang kawan.
(hahatableybla)lallala~ haha



[kalau kau sedang membaca entry nih,
ak just nk gtau yg ak trtanya-tanya
siapa dia yg kau mksodkan s'bnrnye ?
adakah ak? sbb ak rasa mcm die itulah,
ak.teheeee.dan,dan kau jgnlh pikir
lain ye.ak dh BUANG JAUH2 feeling
yang ntah pape tuh (sedang2).jgn tau
haHA. and and klau die tuh bukan ak,
okayyy.alhamdulillah :). yelah kannn
bab2 love2 nih kau kan ramai pmint kannn,
mybe die tuh bukan ak dan dia tu pminat kau
yg len kann ^^]



to hanis : thank u so much sudi dgr prob 
ak nih. i had wiped my tears :D
bnyk gaklh kan ak share prob2 mcm nih kat kau
teheeeee ~


to my fellow readers,maaf jiwa sedang mngalami
fasa melankolik XD
maaf juga, bhse inggeris ak tonggang t'balik
ak tak hebat dalam bahasa inggeris nih

^___^










5 comments:

missteeha the babling girl said...

dont be so melankolik sayang .

nak tau tak ?

kalau dah jodoh tak ke mana :D



;)

Bboy_Flame said...
This comment has been removed by the author.
nurafiqah said...

huhu teha , ,
ap men jodoh2 pulak nihh
ngekk . lallalalla ~

missteeha the babling girl said...

:)

missteeha the babling girl said...

:)